31 jul. 2011

Tips 'n tricks: Action Coffee Mug!


Ik was laatst even bij de Action, waar ik het nooit kan laten om even tussen de keuken spulletjes rond te snuffelen. Daar vond ik deze ontzettend toffe Starbucks look a like 'mug'!




Zoals ik laatst al zei in dit artikel, ben ik altijd op zoek naar de meest gigantische mokken om mijn thee (of koffie) uit te drinken. Het kan mij niet groot genoeg zijn! Ik hou nou eenmaal heel erg van thee en drink op een dag lately ook bijna niets anders meer. Aangezien ik veel boven op mijn werk slash studeerkamer zit vind ik het fijn wanneer ik niet te vaak naar beneden hoef te lopen om weer een nieuw kopje thee te moeten halen. Vandaar dus ook die eeuwige zoektocht naar grote mokken!

Toen ik laatst heerlijk bij de Action aan het rondkijken was spotte ik dit exemplaar! Is 'ie niet ontzettend leuk?! Doet me echt denk aan van die 'take out' koffie bekertjes van Starbucks of bijvoorbeeld De Broodzaak. Anyways, het is een super grote mok waar misschien nog wel meer in past dan in mijn Blond Amsterdam mokken. Er zit een handig 'rubbertje' om de beker zelf heen waardoor je hem goed kunt vasthouden i.v.m. de hitte. Het dekseltje is ook van rubber en sluit goed af (erg belangrijk, want je wilt geen kokend heet water over je heen krijgen wanneer je een slok neemt van je 'fav tea'!).

Al met al vind ik dit een erg leuk ding voor een nog leuker prijsje!

Action Coffee 'Mug'
Prijs: 1.79,-

(Als het goed is was deze beker ook in het zwart en volgens mij in het wit verkrijgbaar!)

Wat vinden jullie van deze leuke drinkbeker? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!