12 jul. 2011

Fashion: Handcuff


Laatst was ik even in het winkelcentrum om wat pakketjes op de post te doen. Ik wilde eigenlijk meteen weer naar huis maar toen zag ik dat er sale was bij de Bijou Brigitte..!






























En daar zag ik tussen al de andere mooie armbandjes deze onwijs leuke armband/handcuff liggen! Ik heb hem meteen in mijn 'mandje' gegooid, alleen ik wist nog niet zeker of ik hem wel moest kopen. Ik heb hem eindeloos omgepast en bij honderden outfits ingebeeld en pas na zo'n half uur (!) was ik er uit: dit schatje moest van mij worden! De armband heeft een mooie zilveren kleur en een prachtig patroon. In principe kun je hem overal bij dragen, het is dan ook een vrij klassiek model vind ik. Ik heb hem al meerdere keren gedragen sinds ik hem heb en elke keer als ik hem dan draag krijg ik er ook van verschillende mensen complimentjes over!

Het mooiste van alles is dat dit fijne 'cuffje' mij maar € 3,- hele euries gekost heeft! Ik zou alleen niet durven zeggen of deze nog verkrijgbaar is bij andere Bijou Brigitte filialen, aangezien ik hem in de sale heb gekocht. Maar goed, je kunt altijd even een poging wagen en een kijkje nemen als je hem mooi vindt. En wie weet scoor je ook nog wel wat andere mooie sieraden! ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!