28 jul. 2011

Sneak Peek: I did some KIKO shopping in Rome!


Zoals jullie misschien wel weten ben ik vorige week een heerlijke midweek naar Rome geweest samen met mijn vriend. Happened to be; De Kiko én de Sephora zaten toevallig allebei in een grote winkelstraat vlak bij ons hotel! Bij Kiko heb ik me toch wel stiekem ieeetsje uitgeleefd..



Drie mooie nagellakjes in de kleuren (v.l.n.r.): 281, 220 en 339

Next up; een voor mij voorheen nog onbekend product, namelijk een Pencil Lip Gloss in de kleur 08


Ook kocht ik nog een beauty van een highlighter in de kleur 02 Light Silk


Ik heb ook nog eeuwen voor het schap met de baked eyeshadows staan wegkwijlen. Ik had mezelf eigenlijk een no-buy wat betreft oogschaduw opgelegd, maar zo'n mooi gebakken exemplaar had ik nog niet! De Kiko heb je hier in Nederland niet zo bij de hand dus ik kon deze Colour Sphere Eye Shadow in de kleur 03 gewoon onmogelijk laten liggen!


Ook heb ik nog drie mooie lipstickies meegenomen, twee matte exemplaren en een creamy variant.
De kleuren v.l.n.r.: 208, 222, 396


Als laatst kocht ik nog dit knal oranje lippotloodje in de kleur 203, orange is hot this summer!


Tot zover de Sneak Peak met mijn geshopte Kiko spulletjes, van de meeste producten zal denk ik nog wel een review komen!

Zijn jullie al ooit bij de Kiko geweest? En zo ja, welke spulletjes hebben jullie daar geshopt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!