10 jul. 2011

MONKI shirt

Vorige week ben ik een dagje naar Amsterdam geweest met één van mijn beste vriendinnetjes. We hebben echt een top dag gehad en zijn allebei goed geslaagd! Lees verder om meer foto's van deze pretty tee te bekijken!























Ik heb onder andere dit mooie shirt weten te bemachtigen bij de MONKI. Ik moet zeggen dat ik het een super toffe winkel vond. De meeste kleding die er verkocht wordt is vrij minimalistisch en zul je ook niet gauw tegen komen bij de H&M of de Vero Moda.  Wat ik persoonlijk minder vond aan de winkel is dat ze gewoon echt niet goed hebben nagedacht over de pashokjes. Je kijkt er serieus zó doorheen!
Van binnen zijn de pashokjes wel echt prachtig, maar het idee dat iedereen je kan zien als je daar in je
stringie staat is eh; not so comfortable!

Maar goed, over het shirt zelf: hij is gemaakt van een mooie donkerbruine seethrough stof. De achterkant is langer dan de voorkant (me likes) en hij is lekker loose. Ik combineer
hem met een simpel en wat langer 'basic' hemdje en shorts of een legging.

Edit: Het shirt kost 15,- en was verder niet in de sale.

Later deze week post ik de rest van mijn geshopte spulletjes, waaronder lots a M.A.C. goodies!


MONKI
Kalverstraat 176
Amsterdam 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!