18 jul. 2011

Shopped: M.A.C. goodies!









Remember? Vorige week ben ik een dagje naar Amsterdam geweest waar ik mijn toffe MONKI shirt scoorde. Maar wat is een dagje Amsterdam nou zonder een bezoekje aan de M.A.C. Pro Store?!

Oh wat heb ik hier naar uitgekeken zeg. Om eindelijk de producten te kunnen kopen die ik al zo lang op het oog heb! Let's see; wat stond er allemaal op mijn wishlist?

- M.A.C. Chromagraphic Pencil in NC15/NW20
- M.A.C. Eye Shadow Refill in 'Omega'
- M.A.C. Lip Erase in 'Pale'

Valt opzich mee toch? De helft van de producten zijn alleen in de Pro Store te koop en zo vaak kom ik daar niet, dus ik vond dat ik mezelf wel eens mocht verwennen (dat doe ik namelijk nooit, uh-huh)! Ik had al een mooie blush van M.A.C. in 'Tenderling', en nu is mijn collectie rijkelijk aangevuld met de volgende producten!

Ik wilde het Cromagraphic Pencil in NC15/MW20 al onwijs lang hebben om te gebruiken op mijn waterlijn voor een openere en frissere blik. Ik heb het een hele tijd gedaan met een simpel wit potloodje van Essence, maar dat oogt zo 'nep'. Ik kon verder ook geen 'drugstore' potloodjes vinden in een soort kleur als die van de M.A.C., dus vandaar dat ik deze hoe dan ook moest hebben!

Ook wilde ik graag een oogschaduw om mijn wenkbrauwen mee bij te kunnen vullen. Ik vind gewoon dat een potloodje soms niet genoeg 'dekt' als het ware en las dat Omega een kleur is die voor veel mensen perfect is hiervoor. De MUA heeft hem ook mooi bij me aangebracht en het effect was heel  natuurlijk.
Over de omega bracht ze nog een wenkbrauw gel aan in Beguile, wat het stiekem toch wel helemaal afmaakte. Beide producten gingen mee..

En dan, de Lip Erase.. Oh men, ik wil al maaaanden zo'n felbegeerd potje! Maar ik kom zo goed als nooit in Amsterdam dus ik moest wachten.. Nu was ik er dus wel, dus ik wist ook niet hoe snel ik moest zeggen: Éen Lip Erase in de kleur Pale 'pleaseee'!!

Toen ik naar de kassa liep kwam ik nog langs de stands met Blushes en Cream Colour Bases en herinnerde ik me dat ik iets over de CCB in 'Pearl' had gelezen. Nou die moest ik natuurlijk even uitproberen en ik vond hem stiekem wel tegenvallen! De shimmers waren mij iets te chunky!
De MUA gaf me als tip dat Hush wel echt prachtig als highlighter gebruikt kon worden. Ik heb deze op mijn jukbeenderen aangebracht en oh my, wat een pracht product! Hij smelt gewoon weg in je huid, echt een ongelovelijk mooi effect geeft het. Die ging dus zonder twijfel mee.

Hè hè, eindelijk aangekomen bij de kassa moest ik alles afrekenen, werd ik in het klantenbestand gezet en toen viel de totaalprijs me toch nog iets mee, (ik had mezelf wel een budget opgegeven, wat ik uiteindelijk ieeetsie heb overschreden!) dus moest er op het allerlaatste moment een Brush Cleanser mee! Ook over dit product heb ik erg veel goeds gelezen en toen kon hij natuurlijk niet meer ontbreken in mijn stash.

Uiteindelijk liep ik heerlijk glunderend en voldaan met mijn zwarte M.A.C. tasje de winkel uit en kon ik het in de trein niet laten om alles stuk voor stuk nog eens te bekijken!

De MUA bij M.A.C. heeft me erg goed geholpen, ondanks dat het erg druk was (koopavond) heeft ze uitgebreid de tijd voor me genomen. Ik werd eerst geholpen door een vriendelijk meisje wat niet zo goed Nederlands kon maar toch haar best deed om me te helpen. Volgens mij snapte ze alleen helemaal niets van wat ik wilde en was ze nog vrij nieuw. Toen zij ging eten heb ik dus nog maar even een andere MUA om hulp gevraagd!

Ben je in Amsterdam, bezoek dan zeker eens:

M.A.C. Pro Store
Heiligeweg 5
Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!