13 jul. 2011

Shopped: Look what just came in!

Na het eeuwenlang twijfelen over of ik deze producten nu wel of niet zou aanschaffen, heb ik gisteren uiteindelijk tóch een paar dingetjes besteld op alicejohavesentials.nl!

Pakketje openmaken..


Kunnen jullie het al raden..? Haha!

'Oh no, zij ook al?' zullen jullie nu wel denken.. Ja, ook ik ben gevallen voor het 'oh zo speciale' palette van Sleek! Ik had mezelf eigenlijk een oogschaduw-koop-verbod (is that a word?) opgelegd omdat ik al zat losse oogschaduws en palettes heb, maar ik kon dit pareltje niet weerstaan hoor: Het ging ongeveer zo; 'Marijke stel jezelf eens voor hoe ontzettend handig dit paletje zal zijn! Je kan hem overal makkelijk mee naar toe nemen, en oooh, die mooie kleurtjes! En je wilde al zolang een paletje van Sleek...'

Jep, deze gedachten bleven maar door mijn hoofd rondspoken.. En ik zou het mezelf natuurlijk nooit vergeven als ik hem uiteindelijk toch wilde bestellen en hij niet meer verkrijgbaar zou zijn. Het is namelijk niet helemaal duidelijk of dit palette in de vaste collectie zal komen of dat hij limited edition is. Ik denk persoonlijk dat de kans groter is dat hij in de vaste collectie komt omdat de prijs hetzelfde is als die van de vaste palettes, maar ook omdat er geen bijbehorende blush of pout polish bij het palette zijn uitgekomen. Nouja, even afwachten dus, maar ik heb de mijnes in ieder geval binnen!

Ook ben ik recently helemaal gek op oranje, ik ben namelijk zo goed als verloofd met mijn Pan Tao blush uit de Avoir la Pêche collectie van Sleek. Ik was stiekem ook wel heel erg benieuwd hoe oranje op mijn lippen zou staan. En ja, ik wilde ook al heel lang eens een Pout Polish uitproberen! Ik stond echter wel een beetje onder druk natuurlijk want deze 'PeePee' in de kleur Bonaire uit de Caribbean collection is limited edition. Dus uiteindelijk ging ik ook voor dit product overstag!

Nouja uiteindelijk geen spijt hoor, het zijn twee super mooie producten en hiervan kun je binnenkort zeker reviews verwachten!

Ik moet trouwens wel even zeggen dat de levering/verzendtijd van alicejohavesentials.nl errrúg goed is. Ik heb het product op maandag ochtend besteld en kreeg het dinsdag middag al binnen! Ook was het product goed verpakt zoals je kunt zien. Neem zeker eens een kijkje op deze leuke webshop!

Sleek 'Oh So Special' Palette: € 7.25,-
Sleek Pout Polish 'Bonaire': € 6.50,-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!