22 jul. 2011

Shopped: GOSH










Er was vorige week een erg leuke actie bij de Kruidvat, namelijk 1+1 gratis op alles van GOSH. Ik moest watjes hebben en ik gebruik die van de Kruidvat altijd, maar áls ik dan in de Kruidvat ben kan ik het natuurlijk niet laten om even langs de make-up schappen te lopen, dat snap je natuurlijk wel.. ;-) Er belandden twee erg fijne producten in mijn mandje, lees verder if you wanna know what exactly!

Als eerst deze creamblush in de kleur 001 Peachy Rush. Erg passende naam aangezien de kleur oranje/peachy is, haha. De verpakking vind ik mooi strak en je kan goed zien welke kleur er in zit, altijd handig als je net als ik een overload aan blushes bezit!

Ook is de verpakking erg dun, de blush bevat 5 ml. aan product en daar kun je absoluut wel een tijdje mee vooruit. Zeker aangezien deze blush erg zuinig in gebruik is.


De blush geswatched op mijn hand. De kleur op deze foto komt goed overeen met hoe de kleur er in het echt ook uit ziet. Zo op mijn hand lijkt hij vrij donker, maar hij valt heel goed te blenden tot een subtiel blosje op je wangen.


De blush had ik al vaker zien liggen en trok mij wel aan, maar nu moest ik er natuurlijk nog een product bij zien te vinden. Ik kon zo gauw niets bedenken totdat ik de kortingsbakken met GOSH spulletjes zag staan. Er lagen mega veel producten in die allemaal nog helemaal netjes in de verpakking zaten en schoon waren. Toen zag ik de 'Touch Up' Concealers liggen en bedacht ik me dat ik inderdaad nog wel een fijne vloeibare concealer kon gebruiken!


De concealer heeft echt een 'kwastje', wat ik persoonlijk fijner vind werken en aanbrengen dan bijvoorbeeld een sponsaplicator..


Swatch van de concealer aangebracht op mijn hand..

 Blenden..

En de concealer is helemaal mooi in mijn huid geblend!

Ik ga hem natuurlijk nog uitgebreid testen en misschien dat ik er dan wel een review aan wijdt. We'll see! 

Zoals je kunt zien ben ik dus best goed geslaagd bij de Kruidvat. Het waren twee producten die ik of nodig had of nog niet had en die ik al lang wilde hebben, dus absoluut geen impuls aankoopjes or whatsoever!

GOSH Natural Touch Cream Blusher in 001 Peachy Rush: € 8,99,-
GOSH 'Touch Up' Concealer in 1: € 7.49,-

Door de korting van de 1+1 actie kostte het mij uiteindelijk maar €6.24,-. Goeie deal of goeie deal?!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!