14 jul. 2011

Shopped: Catrice Papagena

De nieuwe Papagena limited edition van Catrice ligt nu al weer dik een weekje in de winkel. Ik kon deze natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan en heb dan ook wat fijne spulletjes meegenomen!


























Als eerst nam ik dit mooie lakje mee in de kleur CO2: Welcome to the Jungle. De naam van het lakje omschrijft de kleur ook precies, een prachtig groene 'mos' kleur. Het lakje dekt het mooist na twee laagjes en droogt vrij snel, maar ik gebruik toch altijd nog mijn Seche Vite als topcoat.

Verder nam ik de twee blushsticks mee, dit waren de producten waar ik eigenlijk voor ging.





CO1: Tigerlilly en CO2: Bird of Paradise




Op deze foto komen de kleuren het best naar waarheid uit. De structuur en pigmentatie van de blushsticks vind ik lastig te omschrijven. Ze zijn niet echt creamy, maar het is ook niet zo dat er heel weinig kleur vanaf komt. Je kunt ze erg goed opbouwen en ze zijn mooi te blenden. Hier gebruik ik mijn stippling brush of beautyblender voor.

Ik zou zeggen, sprint nog even naar de Kruidvat om te kijken of deze prrrretty budget beauties er nog liggen, want ze zijn zeker de moeite waard!

De producten kan je binnenkort uiteraard terug zien in een nail- en look of the day!

Catrice Ultimate Nail Lacquer: CO2 Welcome to the Jungle € 2,49,-
Catrice Blush Stick: CO1 Tigerlilly en CO2 Bird of Paradise € 3,49,- per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!