23 jul. 2011

Review: Sleek Pout Polish in Bonaire (Caribbean Collection)

Zoals jullie misschien al in dit artikel hebben kunnen lezen, heb ik vorige week de Sleek Pout Polish in de kleur 'Bonaire' besteld. Klik verder voor een review over deze heerlijke tinted lip conditioner!


Okee bereid je maar voor op errrg veel foto's, haha!














De kleur komt zo erg goed overeen met hoe hij er in werkelijkheid uit ziet.













Achter op de verpakking staan de ingrediënten netjes vermeld. Daarnaast zit er dus 10 gram aan product in de Pout Polish. Ik durf niet te zeggen hoeveel milliliter dat is, maar in een M.A.C. Tinted Lip Conditioner zit bijvoorbeeld 15 ml. Ik meen dat ik ooit ergens gelezen heb dat er in Pout Polishes meer product zit dan in de TLC's van M.A.C., maar ik pin me er absoluut niet op vast! Ik ga er in ieder geval vanuit dat de Pout Polish wel een mooi tijdje mee gaat, tenzij je natuurlijk om de minuut een nieuwe laag op je lippen smeert ;-)




















De Pout Polish op mijn lippen - met flits
 

De Pout Polish op mijn lippen - met kunst licht.

Ik moet zeggen dat mijn lippen van nature al redelijk gepigmenteerd zijn, maar de PP geeft ze absoluut een mooie oranje kleur. Qua houdbaarheid: Een maaltijd overleeft 'ie zeker niet, en wanneer je gewoon uit een glas drinkt zul je hem ook snel moeten bij werken. Dit is op zich ook wel logisch, aangezien het een balsem is en deze dus geen formule heeft voor langdurige houdbaarheid zoals bijvoorbeeld bij een lipstick.

In de TLC zit spf 15 waarmee 'ie mijn lippies goed beschermt tegen de zon (of nouja, momenteel valt er weinig van de zon te zien maar als ie er is, dan doet 'ie z'n werk zeker goed!). Ook ruikt 'ie heel lekker, ik zou zeggen een beetje naar vanille. Hier moet je alleen wel van houden..

Het enige nadeel aan de Pout Polish vind ik, is dat de balsem in een potje zit en je er dus met je vingers in zult moeten. Voor mensen met lange nagels is dit misschien niet zo prettig werken. Daarnaast is het ook vrij onhygiënisch aangezien er veel bacteriën op je handen zitten die dus in aanraking komen met de balsem wanneer je er wat product uit haalt. Het potje is echter niet heel diep, zoals bijvoorbeeld die van Blistex, waardoor je het product er toch nog makkelijker uit kan halen ook al heb je lange nagels.

Al met al vind ik dit een heerlijk product: Fijne structuur, smeert lekker, heerlijke geur en hij geeft dus een mooie oranje kleur aan mijn lippen. De SPF 15 maakt hem helemaal een toppertje voor mij, zeker voor in de zomermaanden!

De Sleek Pout Polish in Bonaire heb ik besteld via alicejohavestenials voor een prijsje van 6,50.
Houdt echter wel rekening met de verzendkosten die er nog bij zullen komen en dat dit een limited edition product is!
(Al zijn de verzendkosten bij alicejohavesentials absoluut niet veel!)


Wat vinden jullie van deze Pout Polish? Zou je er zelf ook een willen aanschaffen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!