17 jul. 2011

Review: Catrice Papagena CO2 Welcome to the Jungle



Ik ben echt iemand die van aardetinten houdt. In kleding, in make up maar ook in nagellakjes! Natuurlijk ben ik niet vies van een lekker fel kleurtje op zijn tijd, maar ik vind gewoon dat aardetinten mij over het algemeen goed staan. Toen ik voor het schap van Catrice bij de Papagena Collectie stond riep dit prachtige lakje gewoon spontaan mijn naam. Ik was eigenlijk alleen van plan om de blushsticks mee te nemen, maar zo'n kleur als deze had ik nog niet dus hij moest mee! Klik verder als je benieuwd bent naar swatches van die mooie lakje! Are you prepared for the jungle? ;-)



Okay first of all; ik ben niet maar dan ook niét goed in nagels lakken. Ik heb dan ook echt nachtmerrie nagels die mij ervan proberen te weerhouden om elke dag een vrolijk lakje op te doen! Ze zijn ongelovelijk slap, worden nooit echt lang en zijn vrij 'rond' van vorm. Ook heb ik altijd van die 'chips' in mijn nagel zelf, zeg maar dat je het eerste laagje van je nagel er af kunt trekken. Nope, not good, not good at all!

Nou zul je misschien denken, waarom gebruik je niet gewoon een nagelverhader? Allang geprobeerd! Het helpt wel iets maar van die perfecte, mooie, sterke en lange nagels zal ik helaas nooit krijgen ben ik bang..



Bij de swatches op deze foto's draag ik drie laagjes 'Welcome to the Jungle!'. Het lakje dekt op zich na twee laagjes al vrij goed, maar met drie laagjes kreeg ik het mooiste effect. Over de houdbaarheid kan ik stom genoeg niets zeggen omdat ik haast had en mijn seche vite als top coat heb gebruikt. Het gevolg was dus ook dat het lakje de volgende dag al half gechipped was en ik het zo als een blad van mijn nagels af kon trekken onder de douche. (Seche Vite is wat mij betreft dus absoluut geen aanrader mensen!)

Over het algemeen zijn de Catrice lakjes goed houdbaar en denk ik dat deze lak zeker twee tot drie dagen mooi moet blijven! Hij is dus wel limited edition dus als je hem nog wilt hebben zou ik zo snel mogelijk even bij de Kruidvat kijken of hij er nog is!

Catrice Ultimate Nail Lacquer: CO2 Welcome to the Jungle! 
2,49,- o.a. te koop bij Kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!