31 jul. 2011

Random: Summerfruits.. without a summer?


Als er één fruitsoort is waar ik van houd is het wel van de aardbei.. Je kunt me erg blij maken, of me zelfs wel wakker maken voor een schaaltje met deze heerlijke 'beitjes'! Klein beetje suiker er op, of misschien stiekem wat slagroom: echt goddelijk! Wat ik ook wel eens doe is ze een lekker badje in chocoladefondue geven. Yummm! Kortom: J'aime les fraises!






Maarja, zoals de titel al zegt; zomerfruit zonder zomer! Ik heb het zonnetje nog maar amper gezien hoor.. :( Gelukkig zorgen deze vrolijk gekleurde aardbeien toch nog een beetje voor dat 'instant summerfeeling' bij mij..

Wat is jullie favoriete zomerfruit? Misschien wel watermeloen, of hou je net zoals ik van aardbeien. Let me know!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!