11 jul. 2011

Random: Say hello to my little friend!

Ik heb er tijdelijk een klein vriendje, of wie weet vriendinnetje bij! De ouders van mijn vriend zijn afgelopen weekend vertrokken op vakantie voor twee weken en konden deze goudvis nergens kwijt!





























Natuurlijk ben ik weer gek genoeg om hem mee te nemen, dus nu zwemt 'ie al twee daagjes vrolijk rond in zijn kom op mijn bureau. Af en toe sabbelt hij lekker op een steen (onder in de kom liggen steentjes), of maakt hij rare geluiden in het water. Gek genoeg heeft deze goudvis het al zo'n jaar uitgehouden, ben benieuwd hoe oud 'ie uiteindelijk wordt! Toen ik vroeger klein was waren mijn goudvissen binnen een maand 'tutti morti'. Maar écht waar, ik verzorgde ze heel goed want ik was onwijs trots op 'míjn visjes'! Ik wilde stiekem liever een hond of een kat, maar om er voor te zorgen dat ik zou stoppen met hier over zeuren gaf mama me maar twee vissen, haha.

Maargoed, deze vis heeft alleen na al die tijd nog steeds geen naam, suggesties, iemand? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!