28 jul. 2011

Personal: My working space




Benieuwd naar mijn werkplekje? Lees dan verder!

Waneer ik veel werk te doen heb op mijn laptop, vind ik het belangrijk om daar eens even goed voor te gaan zitten.. Ik heb dan gewoon het gevoel alsof ik productiever ben, dan wanneer ik op de bank hang met mijn laptop en zo aan de slag ga. Een goede houding is natuurlijk heel erg belangrijk (ookal heb ik die absoluut niet!), ook dat is een reden waarom ik er liever goed voor ga zitten wanneer ik veel werk te doen heb.

Verder ben ik een ontzettende 'neat-freak' en wil dan ook dat alles om me heen netjes, opgeruimd en schoon is. Voor mij creëert dit gewoon een gevoel van rust. Ik ben namelijk vrij snel afgeleid en heb soms erg veel moeite met mezelf een langere tijd te kunnen concentreren op iets.

Goed licht is ook iets wat ik heel erg belangrijk vind, zo krijg ik minder snel hoofdpijn en wanneer ik moe ben houdt dit me toch wat wakkerder op de een of andere manier. Daarnaast hou ik ook gewoon van veel licht in ruimtes, zeker wanneer het donker is!
Als ik dan eindelijk lekker aan het werk ben kan voor mij een lekkere kop thee niet ontbreken voor de optimale concentratie (en zo af en toe een snoepje of koekje stiekem ook niet!). 

So far dus mijn working space!


Hoe ziet jullie werkplek er uit? En hoe werken jullie het liefst?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niét gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!