24 jul. 2011

Random: My (not so) secret sin!
























Okay, oeps.. Confession to make: Ik ben slecht. Ik ben zo ontzettend slecht! Ik ben weer eens begonnen met een van mijn pogingen tot 'gezonder eten' (lees: minder snoepen!) en ik heb weer eens heerlijk hard gefaald!
Maarja wat moet je dan als er een pak muffins open staat met nog drie hele, heerlijke, verrukelijke en gigantische chocolade muffins? Juist! Die moeten op want anders kan je ze weggooien, en dat zou zonde zijn toch?
























Oh zie dit dan! Dit kan je toch ook gewoon onmogelijk weerstaan?! ;-)




































Ik kan het dan natuurlijk alleen niet laten om mijn muffinnetje te vergezellen met een heerlijke kop groene thee (van Lipton Pyramids!) in mijn gigantische Blond Amsterdam mok.. Is 'ie niet leuk? Ik ben een enorme thee leut en ben altijd op zoek naar de meest grote varianten waar ik mijn thee uit kan drinken. Mijn schoonmoeder wist hiervan en van haar kreeg ik twee van deze leuke mokken voor mijn achttiende verjaardag. Hierbij zaten ook nog twee enorme onderbordjes/pannetjes (?), alleen die gebruik ik stiekem niet zo veel!

Het fijne aan zo'n grote mok is ook dat je gewoon lekker door blijft drinken en ik pak er meestal toch wel zo drie van op een dag. Dat tikt lekker aan en zo krijg ik makkelijk genoeg vocht binnen!

Hebben jullie soms ook van die dingen die je absoluut niet kunt weerstaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!