22 jul. 2011

Personal: Back from Rome!

Even een heel kort berichtje tussendoor: Ik ben weer terug uit Rome! Gister ochtend ben ik weer thuis gekomen en ik heb tot nu toe bijna alleen maar geslapen! Foei. Moest gewoon echt even bijkomen van alles, want we hebben zo ontzettend veel gelopen, gedaan en gezien daar! Foto's heb ik helaas nog niet, die staan namelijk allemaal bij mijn vriend op de laptop en die gaat nu zelf nog voor drie weken op vakantie dus een uitgebreider reisverslag komt nog! Maar dat moet ook wel goed komen aangezien we zo'n 1000 foto's hebben gemaakt, haha!

Morgen sla ik ook weer lekker aan het bloggen, heb het toch wel een beetje gemist hoor die paar dagen!


Gaan jullie nog een paar daagjes weg of op vakantie? En zo ja, waar naartoe? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!