25 jul. 2011

Look met het Sleek Oh So Special palette!


Okay, so here it goes: mijn allereerste look of the day post. En ik moet eerlijk zeggen, ik vond het toch wel spannend om deze online te zetten! Lees snel verder als je benieuwd bent hoe ik deze look heb gemaakt..

Zoals beloofd, bij deze een look waarin ik onder andere gebruik heb gemaakt van het Sleek Oh So Special palette.






De laatste foto is denk ik ook de meest duidelijke wat betreft kleur. En wat heb ik lopen klungelen met het maken van deze foto's zeg! Het wilde maar niet lukken, en het goed richten met een SLR vind ik toch een stuk moeilijker dan een foto van mezelf maken met een compact cameraatje. Uiteindelijk zijn deze foto's het resultaat (echt ik heb er wel honderd geschoten als het er niet meer waren!) en ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie wat ik nou precies heb gedaan om tot deze look te komen:

  • Als basis heb ik de Hema Eyeshadow Base gebruikt.
  • Ik ben begonnen met het aanbrengen van Bow in mijn binnenste ooghoek en heb deze iets door laten lopen naar het midden. 
  • In het middelste gedeelte van mijn ooglid heb ik Pamper heel lichtjes aangebracht om het geheel wat meer kleur te geven.
  • In mijn buitenste ooghoek heb ik vervolgens Wrapped Up vrij donker aangebracht. Ik heb dit echter weer helemaal geblend met Pamper voor een wat 'zachter' resultaat.
  • In mijn crease gebruikte ik Celebrate, maar het effect hiervan is helaas wat weggevallen op de foto's.
  • Omdat ik tot nu toe over het bewegend ooglid alleen maar matte kleuren heb gebruikt, besloot ik om Gateau in het midden aan te brengen voor wat 'extra's'. En oh wat is dit een prachtige kleur, het effect ervan zie je op de foto's ook wel redelijk terug: Een licht goud met roze shimmer. 
Tot zover heb ik gebruik gemaakt van het Oh So Special palette.
  • Als highlighter op mijn wenkbrauwbot heb ik (heel toepasselijk) de kleur ES07 Highlight van NYX gebruikt. Het is een kleur met een ietwat gelige ondertoon en heeft een matte tot satin finish. Voor mij is hij perfect als highlighter en je kunt hem makkelijk blenden.
  • Ik vond dat bij deze look geen eyeliner mocht ontbreken, daarom koos ik ervoor om een ietwat heftig lijntje te zetten met de Gel Eyeliner van Essence in de kleur 02 London Baby.
  • Onder mijn onderste wimperrand heb ik een lijntje als basis gezet met de Gosh Velvet Touch Waterproof Eye Liner in Rising Sun. Hier over heen bracht ik een Gosh Effect Powder in de Kleur Copper aan. (Deze ben ik vergeten op de foto te zetten)
  • Op mijn onderste waterlijn heb ik gebruik gemaakt van een simpel wit Essence potloodje in de kleur 04 White, en mijn bovenste waterlijn heb ik 'getightlined' met de Gosh Velvet Touch Waterproof Eye Liner in de kleur Truly Brown.
  • Tot slot nog een likje mascara; hiervoor gebruikte ik de Extra Super Lash van Rimmel.

    Onderstaand nog even een foto met alle producten die ik heb gebruikt:


     Zo dat was 'm dan alweer! Ik hoop dat de uitleg duidelijk genoeg was!

    Heb jij zelf ook een Oh So Special palette? En zo ja, wat zijn jou favo kleurtjes? 

    Geen opmerkingen:

    Een reactie plaatsen

    Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

    - Graag commenten in ABN
    - Spam wordt niƩt gewaardeerd
    - Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
    - Hou de comments netjes, ook naar elkaar!