30 jul. 2011

Fashion: H&M shirtje

Yay! I finally got it! Ik had mijn zinnen al een hele tijd gezet op dit leuke shirtje/topje/tuniekje -whatever- van de Hennes. Ik had hem al op de webshop gezien en ook op verschillende blogs, en moest deze gewoon hebben!


Is 'ie niet leuk? Ik vind de kleuren echt geweldig! Zou normaal niet zo snel voor rood/bordeaux achtige kleuren gaan, maar verbazingwekkend genoeg kan ik het best goed hebben (vind ik dan)! Het is een lekker ruim/wijdvallende top met vleermuismouwen en een V-hals. In de taille is hij net iets strakker, daar houd ik persoonlijk wel van. Yup, dit is gewoon echt een perfecte top voor mij!

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij behoort deze top tot de nieuwe collectie.
Hij heeft het fijne prijsje van 9.95,- en daar kon ik hem natuurlijk niet voor laten liggen!

Heb jij items uit de nieuwe H&M collectie die je nog wilt hebben, of vind je de collectie deze keer maar niks?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je een comment achterlaat, thanks!

- Graag commenten in ABN
- Spam wordt niƩt gewaardeerd
- Je website zet je in het daarvoor bestemde hokje :)
- Hou de comments netjes, ook naar elkaar!